Tuesday, October 14, 2008

singur acasa

Nu-mi place cand raman singur acasa. E asa pustiu... Bine, ma joc eu cu soriceii si cu ce mai pescuiesc de pe biroul lui mami si lui tati, dar tot singur se cheama ca ma joc.

De pilda, aseara, tati s-a jucat cu mine, cu undita cu soricel. De cand eram mic se joaca asa cu mine. Ce fugareala tragem amandoi! Mami se bucura, ne face poze si ne filmeaza. "Baietii lu' mama", zice ea cu drag.
Aseara m-a alergat tati cu soricelul de credeam ca-mi iese limba de-un cot, dar a fost asa frumos! Mi-e dor de ei in timpul zilei, si abia astept sa ajunga seara acasa. O aud pe mami cu mult inainte de ajungea ea in fata usii, si incep sa o strig. Tati se cam supara, pentru ca, zice el, deranjez vecinii, dar daca eu ma bucur ca ii aud ca vin acasa, ce sa fac? Toata ziua singurel, doar eu cu soriceii si cu elefantelul de plus, normal ca abia astept sa ii vad si sa ma alint, cu burtica in sus, pe langa ei, torcand ca un motoras. Si stiu ca si lor le place cand ma alint si sa ma alinte, asa ca fac pe dragalasul cat pot de mult.
Asa ca...pregatiti-va pentru o noua portie de "frrrrr-frrrrr" pentru diseara.

No comments: