Friday, October 10, 2008

In loc de prezentare

Salut.

Eu sunt Boogie Woogie, am un an si un pic, sunt un motanel de rasa europeana, gri, curat, bine ingrijit, cu vaccinurile la zi si pe cale sa primesc cip si pasaport european.

Locuiesc la bloc, la etajul 4, si mi-e putintel frica atunci cand ma uit in jos. Dar am un avantaj: vad tot ce se intampla si sunt la curent cu toate noutatile din cartier.

Imi plac fructele (da, nu va vine sa credeti? Uitati-va la poza alaturata, atunci) si conservele pe care mi le aduc mami si tati (mai ales pateurile de la Hill's...yum yum!!!). Nu prea-mi place sa ies afara, ca mi se racesc talpitele si e cam mizerie, asa ca protestez cat pot. Atata doar ca mami si tati insista ca am nevoie de aer curat, si nu prea pot sa ma opun, mai ales ca ma inchid si in cutia de transport. Bine macar ca nu ma lasa pe jos, ca sa nu prind purici (asa de multi aveam pana sa ma ia acasa tati...), si ca mergem cu masina noastra, nu cu taxiul sau cu tramvaiul...brrrr!

Mami si tati cred ca m-au invatat sa vorbesc cu ei, dar e exact invers. Oare ei chiar nu-si dau seama ca un motan ca mine nu se poate cobori la nivelui unui caine, sa fac ce vor ei? Dimpotriva, EU i-am invatat sa comunice cu mine. Bine, cam stalcesc ei mieunaturile si uneori vorbesc total anapoda, dar ne intelegem de cele mai multe ori. Imi place ca mami ma cheama de fiecare data cand zareste vrabiute sau gugustiuci la geam sau in plopii de la blocul de vis-a-vis. E tare desteapta mami a mea, a prins mai repede decat tati pisiceasca. In schimb, tati se joaca mai mult cu mine. De, ca baietii! Mami e tare mandra cand vede cum ne jucam, si ne alinta "baietii lu' mama", si ne ia pe amandoi in brate si ne strange cu drag. E tare bine in brate la mami. Asa-i de bine, ca ma fac ghemotoc si inchid ochisorii de bucuros ce-s, asa ca in poza asta de cand eram eu mic-mic.

Cand mami si cu tati nu sunt acasa, eu ma joc, mananc si dorm pana vin ei. Se mai supara ei cand ajung acasa ca mai gasesc chestii deranjate, dar eu nu pot sa aranjez inapoi, ca nu am degete opozabile. Asa ca incerc sa compensez raul facut prin a fi tandru si afectuos cu ei. Si de cele mai multe ori merge. E mai rau cand rastorn vaza cu flori, atunci se supara rau tare tati si ma cearta de nu mai stiu unde sa ma ascund de rusine...

Pe la noi mai vine si fratele lui mami, care a avut grija de mine cand au fost plecati mami si tati in concediu. E baiat bun, dar nu a reusit sa invete pisiceasca, nici macar cat tati. Dar mi-a dat mancare si apa, s-a jucat cu mine si mi-a facut curat in tavita. Deci e baiat bun. Dar tot cu mami si cu tati e mai bine.

Acum ma duc sa mai mananc un pic si sa mai fac un pic de nani. In curand o sa vina si ei acasa, si o sa stam impreuna. Oare ce fructe o sa-mi dea mami azi?

No comments: