Tuesday, October 8, 2013

ocupat mai sunt

Atat de multa treaba am, ca n-am pic de timp sa-mi mai pun mustatile si labutele la treaba pe blog.

Ce treaba? Pai patrulatul in jurul casei e putin lucru? Si apoi explorarile dincolo de gard, confruntarile cu alte pisici de prin vecini (cu succes, pentru moment), goana dupa fluturi si pasari prin curte si in afara ei, astea necesita timp, nu gluma...

Si apoi mai e si puiul oamenilor mei. Ma fugareste tot timpul. E simpatica in felul ei, si ma bucur ca ii e drag de mine, dar as vrea sa nu ma mai smotoceasca asa de fiecare data cand ma prinde. Are ea noroc ca-s baiat bine crescut si ca nu ma supar. Sper sa creasca cat mai repede si sa inteleaga ca imi place sa fiu mangaiar, scarpinat sub barbita si pe burtica, si ca imi place sa ma cuibaresc in bratele cuiva si sa torc acolo pana adorm. Eu cred ca o sa fim prieteni buni ceva mai incolo. Pana atunci trebuie sa-mi pazesc blanita.

Gata, inapoi la somn pe pervaz. Soarele asta de toamna imi da un soooomn...

No comments: